Smulisen... Söndag, og mamma er litt sånn derre skikkeleg forbanna...

God söndag alle...

Mamma er ikkje forbanna på meg eller dei andre plagsomme individer som oxå bur her..
Berre hendte noko, som gjorde at mamma steila totalt...
Og når mamma går fram og tbx og gnisser tenner, då tar man det lugnt...
Er egentleg glad for at regnet kom... Da kunne ikkje mamma vaske vindu...
Hadde nok ikkje vore vindu igjen etterpå, med tanke på mammas humör..
Eg hatar regn, men er ikkje så begeistra heller når mamma verte smågrinete..
Då er regnet bedre...
Mamma verte sjelden rasandes....men det er ikkje kul om nokon har såra ho..

Nok om det...
Först vil eg helse til Tessan..
Var trött i går og leste berre så feil...
Missoppfatta så totalt.. Tessan, mamma helsar så godt til din gode mamma..
Og seier oxå at ho skal legge ned det derre med at ho er dumsnill..
Man er IKKJE dum fordi om man er snill.. Var ein grunn for at mamma vart så glad i henne..
For at ho, tross sin sjukdom har tid til og bry seg om andre..
Og slikt oppskattar mamma frykteleg..
Og respekterar..
Mamma helsar oxå, at ho er såååå glad for at din mamma er hennes venn..
Og uansett kva som hender, så vil ho alltid väre din mammas venn..
Venner for livet... =)

Og til tante Inger..
Tusen hjerteleg for din kommentar..
Mamma gledar seg stort over at du har dukka opp i livet hennes...
Og det er jo slik, er mamma glad, så verte eg og brorsan glad oxå..
Sjölv om det kan byde på lange turar..
Mamma kan få ein voldsom energi når ho er glad.. *sukk*
Helsar så godt til vakre Gumpe.. =)

Har vore ein god dag i dag..
Regn er ikkje så dumt...
Mamma hadde store planar, som sagt, på og pusse vindu..
Svamla noko om i dag er det tur i mosjonslöypa...
Vart faktisk nervös...
Kjende ikkje for det i dag heller..
Men regnet kom...
Og mamma får dårlegt samvete for alt, så då visste eg at ho ikkje ville dra med meg ut i regnet..
Jo, eg veit at eg snart skal ut "ryser".. men då verte det ein kort tur..

I går holdt eg på og gjere bort meg totalt...
Mamma har vore kattevakt i nokre dagar no..
For naboen som bur vegg i vegg med oss..
Og når det var fint vär, så satte ho opp döra, så at Simba skulle få väre ute..
Eg töffa jo til meg..
Tenkte det at no skal den lille forbaskade katten få vite kven som er nabo..
Pinlegt, men sant...
Når eg kom bort til altandöra til Simba, så såg eg at han var större enn meg..
Og klart, man er ikkje dum heller..
Så eg lata som eg lukta på blomstene der, og sprang inni igjen...
Mamma trur at eg har dårlegt syn...
For når vi er ute og går, ser kyr/kor og hestar, så verte eg heilt til meg...
Visar virkeleg opp meg..
Attila har vore med för, så han veit.. Og vil helst krype forbi..
Men no har eg virkeleg oppdaga kor store dei er i virkelegheta, ja.. Når man ser dei på närt hold..
Innrömmer etter mykje om og men at der kjem eg til kort...
Pinsamt, men sant..
Verte ikkje bedre når eg ser kor mamma ler...
Ho bör jo egentleg ta det piano..
Tenker litt på den ormen i går..

Og pappa flira jo livet av seg i tlf i går..
Og spurte mamma om ho hadde tatt ormen bort frå vegen..
DET SKULLE HO ALDRI KLARE...
Men så fekk ho dårlegt samvete, så i dag så var ho borte og sjekka om ormen låg kvar, påköyrd..
Den var borte..
Men eg undrar på..
Kva skulle ho ha gjordt om ormen var påköyrd??
Litt seint da..
Men mamma er som ho er..
Ikkje noko og gjere med det...

Og Tord, leser oxå min blogg..
Det synast mamma og eg er kul, oppskattar alle som leser den..
Mamma har oxå sagt at eingong skal vi helse på Tord, og ta ein mugg kaffi..
Eg fekk den store hesteskjelven...
Har ikkje glöymt kva som hender med svampplukkere...
Men, vi eter jo ikkje svamp, så vi går kanskje klar...

Sånn på tampen, så sender mamma og eg ein stor kram til Mingo...
Tusen takk for din kommentar, gleda stort...

No skal eg innta min plass i sofaen, krype under puta, og håpe at mamma glöymer meg..
Det ösar ned ute.. Sukk...

ha ein fin söndagskveld alle...

Stor kram frå Smulisen


Kommentarer
Postat av: Tord

Kaffet är påsatt! S

2009-09-21 @ 10:31:28
URL: http://tordwarm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0