Smulisen.... På kveldstur med mamma... Sukk...

Tittar berre inn for og seie godnatt..

Er faktisk litt langt på kvelden, men eg legger meg aldri för mamma..
Merkar fort nå det er lalle lullan tajm, då springer mamma rundt..
Livsviktig at alt er i orden til morgonen..
Kaffibryggaren må väre klar.. (klart det, ellers verte det verdas krise)
Legge fjernkontollane på plass..
Har fråga mamma om kva som er vitsen med det, du setter jo på tven så fort du kryper ut av senga..
Dei kan like godt ligge der som dei ligger...
Og mamma berre stirrar på meg, då veit eg at eg like godt kan klappe igjen smelleboxen min..

Og eg må oxå seie at eg oppskattar såååååååå himla mykje, alle dei som tykjer om bloggen min..
Ein underbar venn av mamma kommenterte noko i dag..
Og mamma satt berre og leste og leste..
( Iblandt glöymer ho at det er min blogg, og smygleser)
Veit jo om at Tord er der inne og leser, mamma synast at det er kul, men eg har mine tvil..
Det er det derre med svampplukkarane... =)

Men i kveld, så leste mamma ein kommentar frå ein god finne...
Mamma satt berre og leste og leste, fekk tårer i augene..
Sa til meg at det finnast så mange underbare mennesker..
Og det gjere det virkeleg..
Har fundert på og be Leenas mamma adoptere min mamma..
Ja... trur ikkje det hadde vore dumt..
Om ho er like god som sin dotter, så har ho  sikkert korv i kjöleskåpet..

Men det er det derre med mamma da.. Hender alltid noko..
Ho tok oss med på kveldstur... Joda, det var oki, men mamma MÅ visst snakke med alle mennesker..
For ikkje snakke om alle kattar vi möter.. Virkar som om mamma berre MÅ snakke og duttenutte med alle dyr..
Så det tar si tid..

Men, mamma skryter jo på seg, at ho er lugnet sjölv..
Joda merkar det da..
Vi skulle krysse vegen..
Låg ein kvist der..
Den kvisten kunne rulle seg i hop og löfte hauet..
Og mamma som egentleg er lugn ang slike slibbige småekle saker, flaug nesten til himmels..
Og vi skal ikkje komme inn på skrikinga hennes..
Pinsamt..
Måtte sette den eine tassen/poten framfor nosen min, så at mamma ikkje skulle sjå at eg flira assebassen av meg..
Men eg vart fort alvorleg igjen...
Man skal aldri töffe seg med mamma...

Tykjer litt synd på pappa oxå, for han dumma seg totalt ut i tlf med mamma, og mobba ho for dette med jätteormen..
Ekke smart...
Han kjenner ikkje mamma godt nok etter så lang tid, og har ikkje fatta at alt straffar seg..
Mens eg derimot veit at man skal ha eitt godt auge på mamma.. man strekker ikkje hennes grenser..
Pappa lärer nok det tilslutt..
Eller??
Dei har sånne fjantige tlf samtaler:

mamma: oki, eg finner vel ein ny mann da..
pappa: du vil ikkje ha noko ny mann..
mamma: nei det vil eg ikkje, men må man så må man..
pappa: må man ikkje...

Så verte det berre skratt og tull og töys..

Veit ikkje eg.. No pussar mamma tenner, det betyr lalle lullan.. Endeleg..
Men eg fnizzar i smug, tenker på den derre store ormen som var minst 78.5 cm i fölge mamma..
Men ho ser ikkje så bra heller da...
Det kan ho berre ha, etter episoden med rottene på toget..

Sender ein stoooooooooor kram til Leena og hennes mamma, spesielt mammaen..

Godnatt alle..

Nattakram frå Smulisen, som håpar på at mamma ikkje snarkar i mitt öyre i natt..

Kommentarer
Postat av: Inger

Heia Smulisen!

Herlig blogg...koser meg med dere.

Hils resten av familien,

Stooor klem fra tante Inger.

2009-09-20 @ 07:29:41
URL: http://http://tana-omplassering.com/
Postat av: Tord

Hatar oxå dessa ormar. Ryser

2009-09-20 @ 12:15:00
URL: http://tordwarm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0