Smulisen.... mamma er ikkje klok på ein flekk..

God laurdag alle...

Det er sol, sofaen er like god som alltid..

Trur mamma er litt uberekneleg..
I går kveld gledde mamma seg til Morden i Midsomer..
Gjorde eg oxå..
Skön kveld i sofaen med mamma, og tv..
(Ja, eg likar og sjå på tv)

Kva hendte??
Jo, det var repriser..
Og det gjekk utover meg..
Mamma fekk eitt anfall av arbeidslyst..
Og för eg visste ordet av det, så var eg i dusjen...
Men rett skal väre rett.. Mamma seier at eg er så flink..
At eg er beste bissevoffen i heile verda..
Eg likar det, men må eg virkeleg dusje for og få slike kompliment??
Men det var fort gjordt, og eg hevnar meg med og hoppe opp i sofaen, våt..
Men så såg eg at mamma fekk den rynka i panna, og fann ut at det var best og jumpe ned..

Men no er det gjordt, og eg håpar at det verte lenge til neste gang..

I dag veit eg ikkje kva som skjer..
Man veit aldri med mamma..

Men önsker alle ein strålandes laurdag!!!!

Kram frå Smulisen

Kommentarer
Postat av: Tord

Var det en repris, vilken tur för mig som missade både början, större delen av mitten och hela slutet. Då gjorde det inget juuuh! Men se upp så inte matte kör en repris på duschen med dig bara för det. S

2009-09-19 @ 19:15:28
URL: http://tordwarm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0