Smulisen... Lördags snikk-snakk.....

God laurdag alle...
Tittar berre inn ein snabbis...

Egentleg skulle eg ha hatt ein innlegg om ensomhet, men då trenger man lugn og ro, og det har det ikkje vore
mykje av no, men det kjem...

Mamma har hatt mykje for seg i det siste, og som alle veit: Eg er der alt foregår....
Og det betyr at eg ikkje kan konsentrere meg når eg skal blogge.. Sukk...
Man veit aldri med mamma..

Först til farbror Tord...:
Har tenkt mykje på den kjerra du foreslo..
Var ikkje dumt..
Har sett for meg ei kjerre med mjukt täcke i botten..
Regnskydd over, godt og varmt..
Med store hol på sidene, som eg kan stikke ut hauet og gneldre vilt til alle andre hundar..
Ja....... Det hadde virkeleg vore noko.....
Skal snakke litt med pappa om det...
Likte best det med at mamma fekk extra mosjon... *fnissar bakom den eine tassen, så ikkje mamma ser*

Pappa er her, og det er najs, då er det lugnt, mykje skratt og fjanterier..
men det får man stå ut med..
Pappa lagar kjöttbullar, og eg har fått smake, og det var nammis..
Eg har ein tendens til og snappe i meg alt som ramlar ned på golvet...
Ein gong gjorde eg ein supertabbe....
Mamma skulle fylle opp i ei skål med chilinötter, som ho og pappa skulle når dei såg på film..
Og det ramla ei ned på golvet...
Eg var snabbare enn mamma, så eg glefste den i meg..
Tygde og tygde...
Og når eg kjende den smaken, så var det for seint....
Kunne ikkje spytte ut det heller...
Det smaka så utrulegt ekkelt..
Drakk vatten i fleire timar etterpå..
No kvittar det om mamma skulle väre uheldig og mysse eitt kg chilinötter på golvet..
ALDRI I LIVET!!!!!
Usj...
*ryser enno*

Eg har fått mamma på "surt" humör, to dagar på rad...
Vi var ute på kveldspromenad..
Gjekk rett så bra, det var sol, og eg jogga faktisk fleire meter den kvelden, i min iver...
Så kom vi ned der som vi bur, masse hekker rundt omkring...
Og alle som har litt omlöp opp i skallen, veit at der er det mange småpusar som ligger...
Mamma har alltid beinkoll på meg..
Men den kvelden klarte eg og snike meg unna "falkeblikket" hennes..
Jafs.. Rett i ryggen på ein katt..
Mamma sa: SMULAN!!!!
Den rösten likar eg ikkje!!!
Då veit eg at eg ligger risigt til..
Så eg tittade opp på mamma med mine brune, og smilte med alle tennene mine..
Og bad ein stille bönn om at mamma skulle smelte..
Ikkje visste eg at det hang masse kattehår mellom tennene mine..
Og mamma vart ikkje gladare..
Ho satte seg ned, med mörke auger, plukka bort alt håret..
Huff, det er slike situasjoner eg ikkje likar med mamma..
Mamma stengte oss inne, og leita opp den lille pusen..
Men som tur var, for meg, så var det ingen skade på den derre dumme lille pusen..
Så det lugna seg, fekk ligge i sofaen med mamma den kvelden oxå...

Men neste kveld, vel.. Det var fint vär då oxå... Sprang faktisk litt då oxå...
Så var vi i skogen på ein stig, der hadde det vore nokon med ein hest..
Som hadde lagt i frå seg litt rusk rask...
Og mamma er fullt på det reine at enkelte hundar tykjer at det er litt sånn derre smågodt..
Eg tenkte eg kunne lure mamma..
Ta meg eitt jafs..
Vel, eg opna munnen, bögde meg ned, då eg hörde rösten:
VA GÖR DU????
Eg klappa igjen kjevene med eingong...
Sura heile vegen heim..

Attila er så lugn, han spretter til iblandt og pröver seg på kattane i buskene...
Men spretter like fort tbx...
Han er litt redd..
Mamma seier at han er den finaste lille gubben i heile verda...
Vel, eg verte litt småirritert..
Heilt til mamma seier det: Smulisen, du er jo ein gumma, verdas finaste......
Då strålar eg opp, strekker på mine pygméfötter, og likar mamma kjempe godt...

No skal eg trenge meg inn i sofahjörnet med mamma og pappa, det er AFV på tv..
Det er MITT program..
Återkommer sterkare når det er lugn i heimen..

Tante Mingo, har snakka med mamma, og etter djupe diskusjonar med pappa,
så trur mamma at dei har fixa det..
Om ikkje, så får du sende mail til mamma, og forklare, helst med STORE bokstavar...

Tar kvelden no, återkommer sterkare..
Legger inn eitt kort på meg, på veg i dusjen.... Sukk....

Stor kram frå Smulisen..



Kommentarer
Postat av: Tord

Synd att du inte tycker on chillinötter. Har en halv påse (minst) som ligger här. Verkar aldrig ta slut. Skrattade gott åt det i alla fall.

2009-09-27 @ 11:43:52
URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Postat av: Mingo

Smulisen, se där vilken fin mamma o pappa du har. Nu lyser den orangea RSS-rutan så fint o jag kommer ha full koll på hur det går för er.

Det tackar Tant Mingo så jätte mkt för :)



Kramen till er alla!

2009-09-28 @ 08:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0