Smulisen.... Litt tröytt i kveld...

God kveld alle..

Puh.. er godt at det er kveld..
Ligge i sofaen..
Så snarke vidare i senga..
Ingen fleire turar i dag...
Og det er underbart og tenke på..

Vakna jo tidleg i dag, kl 6, av mamma som fekk for seg og stå opp..
Men stor var min glede då mamma såg ut vinduet..
Regn og blåst..
Og seier: Nei Smulis, vi lallar lullan litt til vi..
Og eg hadde ingen problem med det.. Berre kraup under dyna igjen..
Slik fornuftig tankegang er eg veldig begeistra for..

Men eg slapp ikkje unna regnet, og neida.. Ikkje med mamma..
Usj...

Men eg har hatt rett så mykje og gjere på i dag..
Mamma har hatt mykje på "menyen" i dag..
Vaske vindu..
Henge opp höstgardiner..
vaske kleder..
Städe..
Og springe rundt som ein tulling...
Og eg er med mamma på alt ho gjere..
Sitter ho i sofaen og handarbeider eller noko, vel, så ligger eg der oxå..
Eh.. eg handarbeider ikkje da, eg nyttar sjansen til og slappe av..

Om mamma bakar, vel då er eg med på kjökkenet..
Er med over alt..
Sitter ho ved dataen, så ligger eg ofte under databordet..
Og i blandt er mamma litt utakknemmeleg..
Ho verte irritert når ho snublar over meg, kvar gong ho snur seg..
For det förste vil eg ha koll på ho..
For det andre, man veit aldri om det kan komme fram noko godt, når mamma er på kjökkenet..
Attila er jo "kar", og har inget til overs for mammas huslege syssler..
Og vil gjerne väre ute i hagen når det er på det verste..

No er det eitt nytt problem..
*sukkar*
Turbosykkelen til mamma er punktert, og ho kan ikkje fixe slikt..
Og pappa er ikkje her..
MEN..
Det betyr at mamma må gå opp til sentrum og handle..
Og der kjem mitt problem.. Då må vi väre med..
Og då kvittar det for ho, om det regnar eller ikkje..
Skal ho först ut og gå, så skal eg og brorsan det oxå..

Og pappa har sett mamma på sykkel, og synast at det går vel fort...
Så det kan bety at det verte lenge til sykkelen verte fixa..
Og mykje promenader..
*ristar på mitt lille hauet, så öyrene flagrar...*

I ettermiddag klarna det opp, litt sol, sjölv om det blåste nordavind frå alle kantar..
Og mine misstanker stemde..
Joda..
Då skulle man gå på laaaaaang tur..

Men det var ikkje så gale i dag, det regna iaf ikkje..
Og mamma seier at man må pröve og sjå det positive ialt..
Og eg pröver... Sjölv om det tar i mot i blandt..
Men det eg IKKJE forstår..
Når vi er ute på kvelden, så er det mange andre som er ute med sine hundar..
Og då skal dei snakke med kvarandre..
Totalt uinteressante samtalar:
Bra vär i dag... Bla bla bla..
Ja, men var det ikkje meldt dårlegare vär ut i veka... Bla bla bla..
Jo, det er vel meldt det.. Men så skal det komme inn eitt högtrykk.. bla bla bla..
Snakke om hundeshampoo..
Det derre med dusjing vil ikkje eg verte påmint om..

Men ikkje på vilkår får vi hundane ha noko närkontakt..
Berre stå der og höyre på tull og töys i det uendelege..

Mykje bedre og gå med pappa..
Han går lugnt..
Trenger ikkje og snakke med alt og alle han möter..

Men no er det som sagt lugnt, det er kveld..
Eg skal no sette meg i sofaen med mamma..
Og det skal verte skönt etter ein slitsom dag..
Og pröve og ikkje bekymre seg for kva mamma finner på i morgon.. *ryser*

Ha ein fin kveld alle..

Klem frå ein sliten Smulis..


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Smulisen, pappa ska fixa högfartsdäck till turbocykeln, så slipper du följa med varje gång mamma ska till affären.

Kan du ligga och trycka med trynet i soffan.

Ses i helg :-)))

2009-09-22 @ 20:54:52
Postat av: Tord

Kan inte Pappa fixa en liten kärra att hänga på efter cykeln som du kan åka i tro?

Vore väl bra, då får mamma mer motion och du kan ta det lugnt.

2009-09-23 @ 00:44:05
URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Postat av: Mingo

Den här Tanten önskar att Smulisens mamma la din blogg på RSS/Feeds så hon hänger med i uppdateringen.

Inte så att hon inte vill läsa, men minnet e inte alltid vad det borde...

Smulisens mamma får gärna ta Tantens fönster också. :)

2009-09-24 @ 12:50:24
Postat av: Mingo

Har Smulisen tagit semester? saknar

2009-10-11 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0