Smulisen.... Det og väre snill....

Tjo og hei og fadderullandei alle...

Det er fredag, helg, og alle er glade......

Siden det snart helg, så nyttar eg sjansen til og snakke om noko seriöst, för helga setter inn..
Mamma har sagt at når det er helg, så skal man slappe av og ha det godt..
Dumt sagt av ho, for eg har bestemt meg for og tillbringe helga i mitt hjörne..
Men eg misstenker at det ikkje verte heilt slik, er meldt fint vär heile helga..
Og alle som leser dette kjenner vel til mamma etterkvart..
Ikkje kjem pappa heller.. Når han er her, så er det lugnt........
Er litt skremt, mamma snakkar om gardiner, vindusvasking osv..

Nok om det..
Mamma har snakka litt om det og väre snill..
Hmm.. ja.. har tenkt litt på det...
Virkar som om folk ser ned på ein, for at man er snill og bryr seg om andre..
Om man virkeleg bryr seg, då er man dumsnill...
Kvifor er man dum om man er snill...??
Er det ein dårleg egenskap???
Virkar som om mennesker synast at det er ein dårleg egenskap..
Men livet er så forbaska kort...

Når eitt menneske dör, så gråter alle..
Spesiellt dei som kanskje ikkje brydde seg noko når den personen levde...
Står i begravelsen og feller "krokodilletårer"

Kvifor er det slik??
Kvifor bryr man seg ikkje når mennesket finnast kvar??
Er lixom for seint når personen sitter på ein sky og eter ost, med englevinger.....
Etter mammas foredrag, så har eg tenkt..

Kanskje mennesket er blitt altfor sjölvopptatt, og har ikkje tid lenger for andre...
Og det er synd egentleg...
Kjärleik og snillhet går hand i hand...

Mamma har ein venn/bekjent, som er over 80 år, lykkelegt gift..
Men likar mammas dårlege humor...
Og ho kallar han for sin storsjarmör...

Eingong mamma var ute og gjekk med Attila, så köyrde han forbi, og stoppa opp på förste parkeringen og venta på mamma...
Satt i sin Svenssonbil og venta opp mamma..
Og fråga:
Er det så at det er slutt i mellom oss???? har du funnet ein ny??

Mamma skratta så ho holdt på og tisse på seg..
Og hans fru skrattar godt av alt dette fjanteriet..
Og mamma gledar seg stort over mennesker som er så varme og full i humor...

Det eg vil seie för eg inntar sofahjörnet for helgen..:
Livet er så kort, er ingen skam og väre snill og bry seg om andre...
Seie til nokon at du bryr deg...
Er glad i den personen..
Vi har berre eitt liv..
Jo har höyrt talast om det eine og det andre...
Men just in case, at vi ikkje har fleire liv:
BRY DEG!!!!
Det kan kanskje väre stort for den personen, og som kjenner seg mykje bedre..

God helg alle..
Veit at mamma har griseöyrer i skåpet, så eg går rundt og smiler med alle tennene mine, i håp.. =))

Kram frå Smulisen..

Kommentarer
Postat av: Mingo

Spräcker kommentarsnollan med att säga att jag BRY MIG!

Underbar läsning.

Smulisen hamnar fr.o.m nu i mina favoriter.

Att blogga är terapi, hälsa Mamma det nu...



En som känner till det där med livets "berg-o-dal-bana".

Stora kramen till er alla !!!

2009-09-19 @ 18:24:30
Postat av: Tord

Må erkänna att jag är både dum o snäll, fast inte alltid samtidigt. S

2009-09-19 @ 19:30:01
URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Postat av: Tessan

Smulisen!



Min mamma har oxå varit dumsnäll, i många år!

Men hon har nu lovat att sluta med det, och bara värna om dem som hon verkligen känner att de bryr sig om henne på riktigt.....

Just nu så mår inte mamma så bra, och skulle verkligen behöva stöd från sina "vänner"!! Men det får hon inte, fast många av dem har mamma stöttat och tröstat många gånger, Men du ska veta att min mamma tycker väldigt mycket om din mamma!! Hon känner att hon kan prata med henne...

Mamma tycker oxå om att läsa din blogg, den är tänkvärd och samtidigt rolig!

Kram

2009-09-19 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0