Smulisen..... Litt måndagsprat.....

Heisan alle mine venner, som tittar innom her...

Tante Mingo, har ikkje tatt semester, men mamma er plaga med den eine axelen sin, og det betyr at eg må hjelpe til og passe på litt... Även om mamma seier at når eg hjelper til så kan det verte veldigt slitsomt...
Fattar ikkje heilt kva ho meinar med det da... *mumlar*
Men eg verte veldig glad tante Mingo, over og höyre at du saknar meg... :-)

Her er det som vanlegt..
Mykje fint vär, og dere som kjenner meg litt no, veit kva det innebärer:
Tur, tur tur tur...... Sukk...
Og eg er fakkerten ikkje sikker på kor mange mil mine små fötter har avvikla no den siste tiden..
Men det har vore rett så ok, sålenge det ikkje regnar...
Har faktisk gått til overdrift i blandt og sprunget opp til fleire meter kvar dag..
Då seier mamma: Du kan jo lille Smulisen om du vil....
Kom på at det var faktisk litt dumt av meg, for om eg kjenner mamma rett, så får eg vel höyre den kommentaren ofte...

I helga var ikkje pappa her...
Men helga var rett så lugn endog...
Kan jo ha noko med det at mamma var utepå städdag på laurdag, ute på området her..
Det var såååå lugnt, eg låg og kosa meg i sofaen og strekte ut mine lange smekre bein...
Men såklart, det straffa seg på kvelden, då var det långpromenad igjen..

Helga förut skal vi ikkje tenke på eingong..
Det brukar og väre lugnt når pappa er her...
Men den gang ei..
Mamma hadde fått for seg at forrådet skulle ryddast, og köyrast på soptippen..
Og pappa var heilt einig, her skulle det greiast..
Var eitt veldigt springandes her, vart heilt stressa i hauet, og prövde og göyme meg under
puta i sofaen, og lukke öyrene..
Det som bekymra meg mest, var at det ösregna, og med tanke på mammas energi den dagen,
så var man i risksonen for ein laaang promenad i öspös regn...
Dei fekk stua inn alt i lille bilen vår, den var så stappafull av skräp at man knappt kunne se pappa
sitt hauet over rattet... *ristar oppgitt på hauet mitt, så öyrene mine flagrar*
Men eg gjekk iaf klar med lang promenad i regnet..
Og det var likedan på söndag, turbosykkelen til mamma skulle fixast..
Mamma fekk eitt anfall at man måtte bake...
Og for ikkje og glöyme at både brorsan og eg måtte ut på terrassen og klippe klörne våre....
Det er slike hendelser man helst vil glöyme fortare enn kvikt, sukk...

Men det er to lyspunkt i framtida...
På fredag skal vi ned til pappa..
Det betyr togreise mine venner, og det ser eg fram til..
Virkeleg!!!
*ser for meg heile hundevagna, full i hundar, og kanskje rottene åker med denne gongen oxå*
*drömmer meg bort*
Men så er det jo det at mamma er med da...
Gledesdrepar...
Men gler meg til og väre i thermosen hos pappa ei veke...
Mamma er med pappa på jobb, det betyr mykje sofamys for min del..
Det kan eg like...

Så i byrjan av nov. er det dax for veterinären igjen..
Det ser eg oxå fram til.. *nikkar bestemt*

I dag er det strålandes vär, så det betyder tur... Sikkert ein laaaang tur....
Sukk......
Ang tur, hadde eitt lite uhell her ein dag..
Mamma seier at eg er den mest nyfikne hunden ho veit om...
Er ikkje heilt sikker på kva eg skal meine om den kommentaren da...
Men iaf... Vi hadde vore ute og gått i skogen, og var på veg heim...
Då dukka det opp ein liten gutt bak oss, som eg vart veldig nyfiken på...
Det betydde at eg gjekk med hauet mitt feil veg..
Og gjekk rett i ein betongblokk, som står på gangstigen..
Uten og overdrive, eg såg stjerner, måner, soler og det meste...
Rista litt på hauet og prövde og få ting på plass igjen...
Kjende den smellen ja...
Vart ikkje noko bedre når eg såg mamma drog på smilebandet, då ho prövde og tröste meg...

No skal eg ta ein liten strekk på sofaen, för eg må ut og gå...
Trimme mine smekre linjer, som mamma seier så oppmuntrandes til meg..
Skal eg väre riktigt ärleg, så bryr eg meg ikkje ein döyt om smekre linjer...

Ha ein underbar dag alle...

Kraaaam frå Smulisen

Kommentarer
Postat av: Tord

Får väl hoppas att den där axeln är bättre till helgen. Annars så får väl Gunnar blåsa på den lite.

2009-10-13 @ 10:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0