Smulisen.... Litt av kvart...

Heisan alle...

Er ei stund sedan no, men skal skjerpe til meg litt..
Håpar eg...       

Farbror Tord, takk for tipset om loppiset i Borås..
Mamma vart kjempeglad, pappa ikkje fullt så glad, av ein eller annan merkeleg grunn..
Og du farbroren, eg har vore inne og lest bloggen din..
Eg fnissa så öyrene mine sto rett opp..
Matlaging er ikkje di sterke side eller hur???

Alle dere som leser dette, dere må få med dere bloggen hans..
Kanskje komme med nyttige tips ang Ravioli, ja rett og slett enkel matlaging..
Trur det verte oppskatta.. *fnissar igjen*

Vil opplyse om at kondisen min har tatt seg betraktelegt opp i haust..
Og det er ikkje frivilligt kan eg forsikre om..
Men det har jo vore mykje fint vär, og dere kjenner jo alle til mammas mani med og gå på tur..
Og INGEN slipper unna.. Ikkje pappa heller..
Trur faktisk pappa er happy dei helgane han for väre ensam i sin thermos, slippe og gå tur,
berre sitte i mysbuksene sine, med fjernkontrollen og nyte lugnet..
Men nok av det, eg oppdaga det at det var ikkje så ille og gå tur..
Öhh.. det må ikkje regne, nei og nei.. Så sporty har eg ikkje tenk og bli..
Så no springer eg og har meg når eg er ute..
Mamma seier at eg har gått ned i vekt..
Men det blåser eg i..
Det derre vektgreiene kan mamma ha for seg sjölv..

Men i dag er eg totalt mo i fotelankane mine, og eg lengtar til sofaen..
Men eg tenkte eg skulle skrive ned nokre ord til dere först..
Har eindel på hjertet, men det tar eg litt pö om pö, kanskje i helga..

Eg burde har höyrt varningsklokkene ringe i morges, då mamma byrja  dagen med og henge ut matter og dyner osv..
Sukk, ein lärer jo aldri heller da..
Joda, mamma hadde mykje energi.. her skulle städast..
Og det er ikkje lett og väre i samme rom som mamma når ho springer rundt..
Og når det endelegt var ferdig..
Vel då kom det: No må vi ut i sola, det er så fint så fint...
Det var iof greitt, men gud bedre for ein laaaang tur ho la opp til..
Vi var ute og gjekk (pappa ville nok kalla det for og springe, og det vil nok eg oxå, puh..), i over TO TIMAR!!!!!
Eg nesten vakla over dörstokken her heime..
Håpar virkeleg at kveldpromenaden verte nedkorta..

Så må eg fortelje dere at mamma har kjöpt ny mobil, med kamera i...
Og vi skal reise ned til pappa med toget den 20.nov..
Og mamma har oxå sagt til pappa (og trur at eg ikkje får med meg saker og ting med mine små öyrer), at disse jentene med rottene sikkert er skuleelever, som reiser heim kvar fredag..
Og vi reiser alltid ned til pappa på fredagar..
Jippie..
Skal få mamma til og ta kort av dei ja, og legge inn her..
Så skal dere minsann få sjå ja...
*gnir meg i tassane av glede*

Denne helga verte nok lugn..
Ja, man kan jo håpe på det iaf da, men man skal aldri ta noko for givet..
Pappa kjem ikkje denne helga..
Han skal bytte dekk på den lille bilen vår..
Men mamma trur det er noko han seier, for han har fått ein ny tv-box..
Og med den er det med 20 extrakanalar, som han berre har i to veker..
Så det som mamma sa, var det at pappa vart nok liggandes i thermosen, og zappe rundt, til augene går i kryss og tvers på han..
Ja, det derre er noko eg oxå har fundert på..
Kva er det med karar, tv og fjernkontroll??
Mamma har oxå nemnt noko om karars språk bakom rattet..
Ho har mange kommentarar etter pappa, som ho skal fortelje meg om..
Ja, no snakkar eg meg bort her..
Asso pappa har zappehelg, og vi skal väre heime..
Håpar på at mamma kanskje setter seg ned i sofaen, tar fram strikketöyet sitt, og kanskje bestemmer seg for og sjå dvdene ho har kjöpt..
Då kan eg ligge ved siden av, strekke ut fotelankane mine og virkeleg nyte livet..
Når pappa er her, så verte eg forvist i hjörnet mitt, men når det berre er mamma her, då verte det sofamys, berre mamma og meg...
Det likar eg!!!
Men alt er berre kanskje, kanskje..
Eg håpar på det beste..

Som eg sa förut, har mange funderingar, som eg vil dele av meg..
Men tar det litt etter litt..

No skal eg jumpe opp i sofaen litt, för det er kveldstur..
Og etter det skal eg ikkje gjere det smakk..
Ligge i sofaen og sove..
Så når mamma lallar lullan, så skiftar eg soveplass til senga, og sover vidare..
Puh.. har vore ein slitsam dag..

Ses snart..
Ha ein fin kveld..

Kram frå Smulisen


Kommentarer
Postat av: Tord

Japp! zappa runt bland kanalerna - de e sköj. Händer att jag gör ibland oxå - när man är för trött för att resa sig upp från tv-soffan och gå o lägga sig i sängen.

Då ligger man där o bara trycker på fjärrkontrollen fram o tillbaka - bland alla mina 4 kanaler.

2009-10-30 @ 09:00:30
URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Postat av: Gunnar

Så sant Tord. Att bara ligga och slappa med kontrollen på magen och bara zappa runt är skönt. Har fått ny digitalbox och på köpet fick jag Canal Digitals ALLA kanaler gratis i 2 veckor, ca 90-100 kanaler....... Fy fan va skit det finns, och då är det inte kul att zappa runt.

2009-10-30 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0