Smulisen.... Fredagsprat om alt og ingenting....

Hei og god fredag alle...

Tittar berre inn ei sving for og önske alle god helg...
Eg er på strålandes humör i ettermiddag..
Mamma har tent lys på bordet..
Baka litt..
Og lova at når eg er ferdig og skravle her, så skal vi myse i sofaen, og sjå på tv..
Og vi skal få rosinbolle oxå..
Kryss i taket, er IKKJE ofte vi får slike saker nei..
Er helst korv og slikt mamma byr på..

Vi har vore ute i ettermiddag og gått lang tur, så den er avklara..
Passerte hestehagen på vegen, var ei stund eg funderte på og opponere meg litt..
Men så kom eg på kor store dei egentleg er på närt hold, så det la eg ned fort..
Dei hadde teppe på seg, og då kom eg på ein sak eg ikkje likar..
Eg har oxå slike vinterklär, som mamma tar på meg om det skulle verte alt for kaldt..
Med handa på hjertet, eg kan IKKJE fordra og ha dei på meg..
Eg skjemmast..
Kryper omtrent bortetter vegen...
Og det kjennast som om alle hundar vi möter, ser på meg og flirer rått..
Kattane oxå..
Men mamma er så redd for at eg skal fryse..
Attila har jo ein slik pels som tåler det meste, så han slipper slikt trams..

Men det er slik mamma kan väre: Overbeskyttandes..
Ho er slik med pappa oxå i blandt..
Når pappa reiser heim på söndagane, då må han ha med seg middagsmat, kaker, bröd og masse greier heim..
Han kan jo svelte!!
Trur faktisk at mamma glöymer at pappa er fem år eldre..
At han har levd mange år uten ho, og har faktisk overlevd..
Han har faktisk klart og få i seg mat i mange år uten mammas hjelp..
Er eitt under at ho ikkje skal kolle öyrene hans om dei er reine etter at han er dusja..
*fnissar litt med tanken på det*

Men som sagt, fredagsmys med mamma..
Joda, eg likar godt når pappa er her oxå.. Japp..
Som eg har sagt för, då er det alltid god mat..
Pappa mister litt korv, kjöttbullar og slikt på golvet, og vi passar på..
Dei er mykje for og myse og ha god mat og slikt.. Ja, mamma og pappa asso.. =)
Egentleg er det vel tur for dei at dei ikkje bur i lag, hadde vel ikkje gått lange stunda för dei måtte meldt seg på programmet: Du blir vad du äter.. *fniss*

Nei, no snakkar eg meg bort her..
Visst, det var tv ja..
Mamma har tatt fram strikketöyet og lagt det bort i sofaen..
Og tven er på..

Ja just det, er ikkje alltid så avslappandes og sjå på tv alltid med mamma..
Ho har missforstått det med reklamepauser..
Ho trur at dei er ensbetydandes med at man skal sprette opp direkt når reklamen kjem..
Vatne blommer som man har glöymt..
Tissepause..
Fylle på törrfor...
Oj, har glöymt og hente posten..
Fylle på kaffimuggen..
Oj, må ta opp bröd frå frysen...
Slippe inn ein katt..
Slippe ut ein anna katt..
Klesvask i maskina, som MÅ hengast opp NO..

Dette er heilt sant, berre spör pappa, han er ofte oppgitt over mamma, hehe..
Godt med pappa, setter han seg ned, vel så setter han seg ned..

Farbror Tord, ser at du og pappa har eindel felles ang enkelte saker ja..
*fnissar*
Når mamma får lese dine og pappas kommentarar, så ristar ho berre på hauet..
Undrar på om dere har samme "språkbruket" bak rattet oxå??
Skal verte spennandes og sjå, for ein dag skal eg nok fortelje dere alle om pappa bak rattet..
*smiler stort med alle tannebissane mine*

No skal eg hoppe opp i sofaen ved siden av mamma, og kolle på venner.. =)

Önsker alle ei sjämpefin helg..

Klem frå Smulisen


Kommentarer
Postat av: Tord

Vadå språkbruk bakom ratten?

Förstår inte vad du pratar om.

Inte ett dugg:

Inte alls:

Nada

Kan la inget vara o lyssna på gammla gubbar som mummlar högt för sig själva.

Ha D Gött!

2009-10-31 @ 10:47:53
URL: http://tordwarm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0