Smulisen.... Ei ny togreise...

Heisan alle..

Håpar dere har hatt ei fin helg..
Det har eg, pluss at eg har hatt ei ny underbar togreise..

Men först vil eg kommentere noko..
Pappa og farbror Tord, dere skal berre vite at mamma fekk frysningar når ho oppdaga at det var fleire enn pappa som hadde den trangen til "Happy Price handel"..
Ho sa til meg direkt:
Håpar aldri at eg får oppleve dei to i lag på Happy Price, og stime rundt der i blandt 10-kroners lådene!!! Det vil nok sette mi tålmodighet på ei alvorleg pröve... :-)

Ho helsar oxå til pappa, at det derre med loppis, egentleg er hans feil, for det er han som har tatt ho med, og gitt ho blod på tann..
Eg veit ingenting eg, eg berre fnissar bak om tassen min, og latar som inget..

På fredag dere, så reiste vi med toget igjen...
Oj oj oj...
Eg var ein smule bekymra på torsdag, då mamma tok fram bagen og byrja og pakke..
Skulle vi väre med, eller skulle vi ha hundevakt??
Men nei, vi skulle få väre med brorsan og eg..
På fredag loffa vi i veg til togstasjonen.
Det regna, men eg brydde meg ikkje, fatta kor vi skulle hen, så eg sprang nesten heile vegen ned..
Vart plassert som vanlegt i setet ved mamma, og brorsan på golvet..
Og i Dingle rasa det inn med hundar..
Det var 12 hundar i den lille hundevagna, masse folk, og det var varmt og lukta våte hundar lang veg..
Men eg var lykkeleg, hauet mitt gjekk fram og tbx i min iver over alle disse nye hundane, som eg gjerne ville bråke med..
Men kva skua mitt auge???
Jo, disse tvillingjentene var med oxå med disse tre rottene sine..
Eg behöver vel ikkje og seie at mamma sukka tungt og oppgitt??
Og det beste av alt, var at dei satt rett overfor oss, eg hadde fullt oversyn over disse *slafs, sniff*
feite rottene...
Men eg holdt på og gå av henglsene totalt, då den eine rotta fekk ligge på axelen til den eine jenta..
Og den frekke lille f..n låg der og stirra rett på meg, uten og blunke omtrent..
Eg svetta, pep, drog i bandet mitt, som forövrig mamma hadde bundet hårdt fast i seteryggen sin..
Det finnast ikkje nubbesjanse når mamma er med..
Ikkje bra for hjertet mitt og stresse så hardt..
Trur faktisk at mamma stressa litt oxå, er ikkje sikker, hadde ikkje tid eg og eingong vende meg om og sjå på ho..
Det som var trist, var at dei gjekk av toget lenge för oss, og eg hadde ikkje fått ein smakebit eingong..
Livet er urettvist..
Ja, det er det virkeleg..
Og nesten alle hundane gjekk oxå av i Ljungskile, då var det berre og legge seg ned i setet ved siden av mamma, somne og dröyme om disse yndige rottene mine..

Mamma hadde ei mobil förut, med kamera, men den har lagt av..
Men no har ho bestilt seg ny med kamera, så på neste togreise så skal eg nok få fixa eitt kort på disse nammisane mine, så dere alle skal få sjå...

Vi gjekk av i Göteborg, og pappa sto der som vanlegt og venta på oss..
Det var tisserunde (undrar på om mamma og pappa fattar kor svårt det er og gjere bommelom og bimmelim ved togstasjonen, med alle hundar og alle spennandes lukter), så vart vi stua i lille bilen og heim til thermosen..
Var godt og legge seg og slappe av i thermosen til pappa, etter den strabasiöse togreise..

Har hatt ei fin helg faktisk.
Men den återkommer eg til..
Mamma skal väre med pappa i lastebilen snart, og vi skal sjölvsagt dragast ut i regnet på toarunde först.. Sukk...
Men når mamma har reist, då skal eg strekke meg ut her i thermosen, sove, höyre litt på regnet på taket og nyte lugnet når mamma er borte, og vite at eg ikkje skal ut på leeeeenge...

Önsker alle ein fin måndag..

Kram frå Smulisen

Kommentarer
Postat av: Tord

Tänkte tipsa om en loppis i Borås. Är billigt så det bara skriker om det där. Boråsarna köper inte gärna begagnat så priserna blir därefter.

Men får återkomma vad det gäller tid och plats när jag är helt säker.

2009-10-22 @ 09:48:15
URL: http://tordwarm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0