Smulisen.... Tur i Ramnaparken....




Heisan alle....

Sist vi var hos pappa i thermosen, så tok han med oss til Ramnaparken...
Stua oss alle inn i lille bilen, og vi dura i veg til Borås..
Attila og eg gledde oss veldigt..
Ny plass og nye spennandes lukter...

Pappa parkerte lille bilen og vi ut..
Oj.. så mange hundar det var...
Hauet mitt gjekk som ein strikkball fram og tbx..

Det var sol og blå himmel, men kaldt..
Men det passa eg meg noga for og vise..
Dere veit jo alle min aversjon mot og ha på meg klär...
Og mamma har alltid eitt auge på meg..
Og man veit aldri om ho skulle få for seg at eg må ha på meg tvangströja...

Det var veldigt fint der..
Ehh.. det er slikt som mamma seier..
Eg bryr meg egentleg döyten om korleis det ser ut..
Det er andre ting som intresserar meg..

Var eitt lite vatten som vi gjekk rundt, med masse ender og andre fuglar...
Mamma hadde jo tömt brödbeholdningen til pappa..
Her skulle det forast ja..
Pappa er snill og tålmodig, finner seg i at mamma kjenner det som eitt kall og fore alle dyr ho ser...
Eg er ikkje fullt så tålmodig da, for eg får ikkje ha noko närkontakt med disse gakkakkane..
Mamma fekk dei til og komme opp av vattenet og ete av handa hennes..
Tråkigt!!!
Pappa sto med oss eitt stykke unna, og vi fekk ikkje delta i matorgien..

Men eg utforska så godt eg kunne på min måte....



Då mamma endeleg hadde fora ferdig alle fuglane (pappa mumla litt lustigt at dei kunne sikkert ikkje flyge etterpå, så tunge var dei i magen...), så gjekk vi opp til muséet...
Låg fine gamle gårdstun der...
Og så mange spennandeslukter..
Og det skjuler seg så mykje mus og andre godsaker i dei..
Eg hadde fullt opp opp..
Hjertet mitt tikka..
Nosen min vibrerte..
Eg utforska alle krokar og hjörner i håp om og finne berre ei lita god mus og nafse på...



Men slik tur hadde eg ikkje...
Så er det alltid..
Attila likar og nose rundt han oxå, men han er ikkje så hysterisk nyfiken som meg..
(Mammas ord)

Etter tre timar med mykje nye lukter og andre spennandes saker, så var det godt og hoppe inn i lille bilen og reise heim...

Og etter ein bit pölse, så var det godt og strekke seg ut i sofaen..
Lukke öyre og auger, sove litt..
Og la alle dagens spennandes inntrykk synke inn...

Kram frå Smulisen

Kommentarer
Postat av: Tord

En park som man kanske skulle besöka ......... nån gång!S

2009-11-14 @ 21:40:50
URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Postat av: Michelle

Vilka söta blondiner, alla 3!

2009-11-15 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0