Smulisen... *gjeeesp....*




God morgon!!!

Verte ikkje glad over og verte vekt 5.30 av mamma..
Slike energiske folk som spretter opp av senga..
Seier: God morgon lille Smulisen, no må du stå opp!!
Pussar meg på nosen med morgonånde..

Og springer inn og dusjar..
(Ja, berre spör pappa, mamma tilhöyrer den type mennesker som ikkje kan gå men springer..)
Etter dusjen er det kaffi..
Så reie opp senga..
Og eg som har prövd og krype under dyna og sove vidare, har inget valg..
Det er og sige ut av senga...
Sukk....
Alt dette styret, berre for at mamma skal til farbror Doktoren på morgonen..

Men no har eg vore ute i hagen og gjordt litt bimmelimm..
Så no er det rett opp i sofaen og innta den fortapte sömnen..
*gjespar höglydt og sneglar bort på mamma*

Klem frå Smulisen

Kommentarer
Postat av: Smse ^^

Hej! :) Gillar du min nya frisyr bättre än min gamla? ;D Länkar till inlägget så det tar max 1 minut att svara! Hoppas allt är bra med dig! Mvh Smse ^^

Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-19 @ 07:13:07
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Tord

5.30 ????

Jösses då har man nyss somnat ju. Om man inte jobbar förstås.

2009-11-20 @ 11:19:49
URL: http://tordwarm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0