Smulisen... Ein lugn tysdag...



God middag alle!!

Först vil eg takke alle frå mamma, for all support og gode kommentarar ang bla blablasyndromet...
Ho kjenner seg ikkje så åleine lenger...
Men er oxå overraska over at det er sååå utbredt!!
Ho mumla noko om at ho skulle ha ein liten samtale med pappa oxå..

I dag er det surt, grått og kaldt ute..
Regnar og..
Vi har allerede vore ute og gått.. Usj...
Men mamma har lova at i dag skal vi väre heime og kose oss.
Ingen langturar heller..
Og med handa på hjertet kan eg seie at det oppskattar eg virkeleg..
Ein dag i sofaen er aldri feil..
Er sikker på at pappa er einig med meg i det ja...

Mamma har komt på ein smart idé..
Jajamen!!!
Lydböker!!
Ho er veldig glad i og lese..
Og strikke..
Og i går kom ho på den smarte idéen..
Og vi osa i veg til biblioteket for og låne..
Det tok jo si lille tid..
Skulle jo pratast oxå..

Så no i dag skal det visst strikkast og höyrast på krim..
Eg trur nok mamma kjenner seg veldig praktisk no..
Få gjordt to saker på eingong..
Slikt likar mamma virkeleg godt!!!

Og på fredag skal vi til pappa igjen..
Det verte kul..
Ny togreise..
Med kamera..
Eg gler meg virkeleg!!
Pappa, glöym ikkje og fylle på i kjölen med korv og köttbullar no da!!!!

No har mamma rigga seg til med stickning, kaffe og heile pakka..
Vel, vi får no sjå korleis dette går..
*fnissar litt for meg sjölv*
Eg skal innta sofahjörnet mitt..

Ha ein feiandes fin tysdag alle!!

Kram frå Smulisen


Kommentarer
Postat av: Tord

Glöm nu bara inte att plugga ur ljudboken när pappa Gunnar försöker förklara vad det bankande ljudet i bilen beror på. Lite hyfs på blåbärssyndromet får det nog allt vara. S

2009-11-18 @ 19:31:45
URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Postat av: Smulisen

Farbror Tord, skal overbringe beskjeden til mamma..

skrattar stort og viser fram heile perleraden min

2009-11-19 @ 06:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0