Smulisen.... Er ikkje glad i dag....




God middag!!!

Tittar berre inn for og seie at i dag er eg ikkje nögd med livet!!
Det er kaldt ute...
Og det betyr: KLÄR!!!!



Som dere ser...
Kven som helst vil vorten sur med og ha på seg slikt..
Eg hang bak mamma på heile morgonturen..
Såg surt på ho med smale auger, kvar gong ho vende seg om..
Ikkje hjalp det noko heller...
Eg skjemdes så frykteleg..
Som tur var, så mötte vi ingen andre hundar...

Mamma grejar ute på kjökkenet..
Eg brukar alltid og väre med når mamma styrer på...
Men ikkje i dag!!
Eg demonstrer min avsky for den teite frakken..
Ikkje for at eg trur det hjelper så mykje...
Men ho får klare seg uten mi hjelp der ute...

Önsker alle ein bedre dag enn den eg har..
Hatar når det er minusgrader ute!!!

Klem frå Sure Smulisen..


Kommentarer
Postat av: Tord

Va söt du är i din kappa.

Har du matchande skor till den?

S

2009-12-02 @ 23:08:35
URL: http://tordwarm.blogspot.com/
Postat av: Michelle

Har inte Smulisen vart sur lite väl länge nu?

Ngt trevligt måste väl ha hänt sen dess... :D

2010-01-09 @ 11:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0